Jag har gett upp hoppet om mig själv

..gällande ego-bilder (jag vet skit viktigt!) och bakning.
Eller iaf Macarons. Men jag har bakat dem till slut och resultatet behöver vi inte spendara våra tankar åt.
MEN! Jag har jobbat i trädgården minnsann. Jätte duktig, jag vet. Samtidigt jag skrev förra meningen kom pappa in och ville att jag ska ta ut hunden på en runda. Vill inte vara duktig mer.

Jag har inte städat mitt rum (än), så mitt liv som en rebell har redan börjat. Mitt oduktiga liv. Fast först ska jag bara ta ut leo. Och äta gurka. Åh Gurka - hur kan du smaka så gott. (Jag vet att det låter fel. Men livet blir så mycket roligare att misstolka allting)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0