Mina aprikosfärgade (Rosa) skor.


Igår var jag lite halvt osmart (för det händer inte ofta..?) och ringde fel. Och eftersom jag sjöng i telefonen innan personen svarade tryckte jag inte mute knappen. Så när jag skulle säga att jag hade ringt fel hörde man inte att jag sa "Oj förlåt jag har nog ringt fel" Så han hörde bara "gt fel". Han sa att det inte var någon täckning samtidigt jag sa igen att jag hade ringt fel. Fast han trodde inte att jag hade ringt fel först, men efter några "Jag HAR ringt fel" gick det.

Jag kanske ska skaffa en "tråkigt" kategori? Men jag lever iaf fortfarande i cypervärlden(om det nu heter så?)!

Kommentarer
Postat av: Madalena

Hahahahahaa, så synd!! Hahahahah

2011-04-21 @ 20:40:15
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0