Jag är medveten att jag skriver ett inlägg som är möjligtvis onödigt.

Strömmen gick där jag bor i ungefär en timme. Eftersom jag inte visste när den skulle komma tillbaka tänkte jag att det skulle vara klokt att duscha medan det är ljust. Fast.. jag tänkte inte på hur mörkt det blir när man rullar ner.

Jag kunde ju inte ha rullat ner men eftersom att fönstret vetter mot cykelvägen och duschen syns ut så kändes det inte som att jag hade något val direkt. Men det är en fin liten upplevelse att duscha i mörker. Och det var väl lite av ett under att jag inte skärde mig när jag rakade benen. Tycker att jag förtjänar en liten applåd med tanke på hur klumpig jag är.

Sen känns det lite värt att säga att strömmen kom tillbaka när jag hade duschat klart. Great!

Kommentarer
Postat av: Madalena

Applåder!!!

2011-05-23 @ 13:37:05
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0