Ett inlägg fyllt med parenteser och punkter.

Jag har en insprirationsmapp på datorn där jag samlar bilder på kläder och frisyrer som inspirerar mig (nähä?!). Synd att jag inte våga vara så inspiritionell (???). Iallafall, saken är, under en svag stund igår (hela dagen) så fyllde jag min mapp med massa bilder på godis och kakor och liknande. En slags självtortyr antar jag. Jag borde ha blivit bagare. Päronen köpte godis i fredags, jag har inte rört en enda bit. Jag har käkat i protest gurka och tomater.
-
Okej, det skulle ha låtit, åh, skit bra Becca, du är bäst (med ett vrål av hejande människor i bakgrunden) men nu låter det mer patetiskt. Tomater v.s. godis. Förhe-vete Becca, är du galen? GODIIS! Nej, jag vet inte varför jag fortsätter den här dialogen. 
Idag övningskörde jag med bror och mamsen, lagligt. Det gick bra förutom att mammas bil är korkad, jäkla motorstop. Tolka det hur ni vill. Bror var väldigt noga med detaljer med saker jag skulle klara för att få köra i den rondellknande saken på travet - mitt pris. Hah. Mamma var mest oroad att jag skulle köra på en trotoarkant, det gjorde jag inte. Yey me!
-
När jag väl fick köra i "rondellen" körde jag år fel håll. Hur ska jag veta att man inte kan köra vänster i en rondell. Jag är ju blond.
-
Den goda nyheten är att jag har inga problem att växla upp. Jag har kanske lite för lätt för det. Oh well.

Kommentarer
Postat av: Valio inte

Vänta, körde du verkligen vänster i en rondell???????

2012-04-30 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0