"Var är jag? Vad är värmekapasiteten?"

Det är inte varje dag jag känner mig såhär ego så.. Här får ni en bild. Helt gratis och du får lov att blunda.


Dagen har varit bra, lite kemi, psykologi och svenska - där vi just nu kollar på en film. Senare på kvällen kom mina syskon hit på en familjemiddag och det var lite skratt och skämt vartannat. Ni som känner mig vet vad för slags humor jag har och min familj har ungeför den samma, fast mycket bättre. Kvällen slutade med att vi kollade på gamla VHS band när mina syskon var små.

Nej men hej vad tråkigt inlägg. Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu, eller titta på greys. Tough choice.

Kommentarer
Postat av: MM

Skrev du verkligen "lite kemi"? Hahaha :p

2011-04-05 @ 21:53:22
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0