Brum Brum säger bilen innan motorstop

För att fortsätta min besvikelse för schemat (som vi förövrigt inte fått, men jag har knåpat ihop med hjälp av att ha sett lärarnas) så har jag insett att jag har håltimmor varje dag förutom torsdag. Älskar min torsdag - jag slutar kvart i tre. Tidigaste dagen.

Är det bara jag men brukar man inte få ett asnajs schema i trean?

Btw, jag bakade idag - maränger. Så gott så. Sen så övningskörde jag idag. Vet inte hur många gånger mamma sa bromsa ner, bromsa är svårt, är rädd att det blir motorstop. Mamma gav också ett fint "skolexempel" när eller hur man ska bromsa.
Mamma; Tänk att det är en räv på vägen, eller nej, den kör man över.
Tänk på ett barn! Eller nej..

Kommentarer
Postat av: Madalena

Sv: tack för länken hehehe. Såg mitt personliga schema innan. Ganska skönt med sovmorgon 4 av 5 skoldagar. Dock inte så kul att sluta vid 5 måndagar och fredagar ~__~!!!

2011-08-15 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0