"I said a hip hop the hippie the hippie"

Idag var det första dagen som trea. Minsann. Och nästa vecka kickar det igång, eller nej, skojar bara. Vi fick jobbigt häfte med massa Kemi som vi ska lösa till på torsdag och har vi börjat med matten igen. Yey.

Fick även present från fina madda (fastän du inte behövde!). Hon och Amanda känner mig så bra :) Amanda fyller mitt behov av att kasta vatten på folk (vattenballonger) och Madda fyllde mitt fettisbehov (Marabou och pringles, Yum!) och mitt egotrisppade jag (En ram med två bilder på mig) Nej jag är inte så egotrippad men det var bilder som jag hade heelt glömt bort. En bild när jag stolt poserar med lagboken (Samhälls-jag) och en bild när jag håller upp en dissekerad fisk (Natur-jag, nej jag är inte normal).

Tack!:D


Jag har faktiskt öppnad bägge två.. Det är helg nu ju! Woop woop!

Kommentarer
Postat av: Madalena

dude, hur går det med kemin? Själv förstår jag inte mycket ._.

2011-08-19 @ 21:34:46
Postat av: Madalena

Det är svårt för att jag har glömt.... i stort sett allt xD Försökte göra någon uppgift igår. Kan säga att jag såg ut som ett stort frågetecken ?????????

2011-08-20 @ 13:20:22
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0