Schema

Har inte sett mitt schema ännu men man behöver inte vara ett geni för att fatta att de suger genom att se någon annans. Slutar fem två dagar och tidigast(!) kvart i tre..

Hej vad dum man känner sig att man tror att man ska få ett bra schema (för en gång skull iallafall) i trean men nej. Jobbigast är att jag inte kan se några scheman alls eftersom jag inte kan logga in på den GAMLA inloggningen. Men lägger de in den på den nya, nej. Varför lägger de in på den gamla?
Amanda skulle du vilja skicka länken som du har i favoriter och se om det funkar? Då skulle du vara jättesnäll och jag lovar att jag skickar telepatiska brownies.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Självklart min lilla sockertopps kompis med dåligt lokalsinne

http://www.novasoftware.se/webviewer/%28S%28ed1nv0fe11k0e4e4wplxjg45%29%29/design1.aspx?schoolid=26100



Hoppas det fungerar för dig!

Vad sägs om lör i tylösand, mitt sms???

2011-08-11 @ 16:20:31
Postat av: rebecca

Jag har en nytt nummer så jag har inte fått sms:et. Har du inte bullret? Ska jag skicka igen, supersnälla du? :d

2011-08-11 @ 22:09:16
Postat av: Amanda

Bullret?



Cathis i Nveu har bjuditin lite folk till tylösand imorgon för att grilla, chilla och umgås (hon har ej din eller maddas FB). Tänkte sticka dit och undrar om du har lust att hänga med? :D

2011-08-12 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0