En bra dag.

Idag höll jag på att gå in ett klassrum som inte var mitt. Trodde att jag gick efter min kompis men nix pix. Vi fick sluta tidigare från fysiken också s¨jag passade på att smyga in i min kompis klassrum och snackade med henne. Skulle nämligen ha det klassrummet sen, så man kan väl nästan säga att jag började 40 min tidigare. Fast ändå inte. Mötte därefter en annan vän på väg hem och slutade med att vi kanske ska hitta på något i helgen med en annan kompis, vi får se hur tiden utvisar sig.

Jag hittade också vårt rymdenarbete som vi gjorde i nian. Den. borde. brännas. Punkt. Jag vet inte om jag ska skatta eller gråta. Skratta gjorde jag redan efter 20 sek. Fast ville fälla en tår när jag insåg att lärarna faktiskt såg den. Aj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0