NV- abstinens

Hej alla undersåtar, eller inte. För så många är ni inte.
Det är lov så det betyder att jag inte har en aning om vilken dag det är. Gissar på någon dag mellan måndag-söndag. Okej så dålig koll har jag inte, det är någon dag mellan onsdag och fredag.

I alla fall, känner mig som en nörd ibland, nothing bad with that. Gillar att va en nörd ibland men att sitta på bussen och tänka på olika formler samt försöka räkna ut olika vinklar på hus och liknande är störande. Faktiskt. Även att när de nämner planck på tv får mig att direkt att tänka på hans konstant (h=6.63x10^-34). Sitter även och skrattar när de tar upp "Flatland" på big bang theory och förklarar för ma. Ja, jag skrattar högt när jag tittar på TV. Fast de gör alla andra i familjen med så det är ingen biggi.

Jag gråter också när man tittar på tv. Gjorde det aaldrig förr men efter "The Cove" gråter jag nästintill varenda film. Fast nu avtar det ngt, gråter inte längre om någon vägrar klättra ned för ett träd. Lovar. Och jag störtlipar inte liksom. Så ni inte får en weird bild framför er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0