Ni behöver inte läsa sista stycket - osammanhängande

I dag har jag sprungit upp för 21 trappor
                    sprungit ned för 21 trappor
                    varit en skum person

Det var inte med mening att jag skulle springa upp för så många trappor men.. jag gick in i fel trappuppgång.  Så innan jag fattade att jag var i fel uppgång tänkte jag att jag skulle vara duktig att springa istället. Och när jag kom upp till femte våningen så såg jag att det var fel namnskylt på dörren och fortsätter springa upp. Till vinden. Sen när de två sista hjärncellerna förbrukades sprang jag ned igen.
När jag kom rätt sprang jag upp för dem med. Duktigt jag vet. Svettigt med.

Att jag var skum kan jag inte hjälpa men jag blev rädd när en man kom bakom när jag inte kom in i trappdörren (Kanske för att jag var fel..?).  Samma man släppte in mig ich höll upp hissdörren (då jag nekade för jag sprang upp). Samtidigt jag sprang bytte glasögon och annat grejs och mötte honom igen när jag sprang upp till tredje våningen - lite förändrad då. Mötte honom igen när jag gick hem. Mitt beteende måste ha sett ut att jag var en förymd kriminell tjej.. eller att jag skulle göra något olagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0