Five - o



1. Vet inte varför (eller jo, kanske) men jag blir alltid brunare på benen än i fejjan.
2. När mamma såg den här bilden i min mobil suckade hon, vet inte varför..
3. Hunden, som annars inte syns i denna blogg, ser ut som stora stygga vargen på den här bilden. Seriöst, munnen och ögon skriker "Ska jag äta upp dig?"
4. Amanda var så snäll att hon satte upp ballonger så jag skulle svänga in på rätt infart "Sväng, becca, sväng" stod det. Men jag gick förbi huset två gånger ändå. Inte så bra.
5. Hunden hittar alltid något obekväma sovställen. Who can blame him, bord är väldigt mysiga.

Note to Mad och Am. Imorgon utanför amanda på cykelvägen 15.30?
Ok?
Set. Done.

Kommentarer
Postat av: Madalena

okidoki see you there

2011-06-20 @ 22:47:56
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0