Självkritisk

Börjar lovet med vara halvt sjuk och nackspärr. Börjar nästan alltid ett lov med att bli sjuk och bli frisk lika snabbt. Fast jag får skylla mig själv med nackspärren som tack och lov börjar släppa nu efter massa stretching. Imorgon blir det citykliniken tidigt på morgonen. Måste nog gå upp innan 06.00. Sen om man har tur kanske man stöter på Amanda (Försöker komma på ett smeknamn, förra blev ju ganska sågat.p) på stan som ska ge blod. Duktigt! Jag ska också ge blod när man tänker efter fast inte som blodgivare då. Så duktig är inte jag. Sen ska jag få en spruta också, eller som vi säger i min familj, sprutta. Ni som har läst sune när ni var små fattar nog..

Jag skulle skiva om något annat men ångrade mig.

På onsdag ska jag till synsam också. Ogillas, lagar mkt hellre tänder än att ha en synundersökning.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Lycka till och krya på dig! :)

2011-06-12 @ 22:06:27
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0