Tänk på att jag är febrig, trött och har massa histamin i blodet. Typ.

Har varit duktig idag. En sväng på stan och sedan bakat kakor. Hurray.
Allergin tar dock kol på mig. Blev så trött att jag somnade i stolen på altanen. Vaknade inte ens av att mamma försökte väcka mig eller att pappa klippte gräset. Att jag egentligen skulle läsa en bok behöver vi inte lägga så stor tanke på.
Sen unnade jag mig ett glas mjölk, som blev till fyra (eller fem?). Tyckte att jag hade skött mig så bra under två veckor att jag skulle ta mitt första glas.. på två veckor. Svingott.. det finns en anledning att jag önskade mig mjölk i födelsepresent när jag var yngre. Fast då var det fransk mjölk. - Åh, fransk mjölk..

Fyller ju år om en vecka, kanske ska önska mig.. tysk mjölk? De smakar ju ganska lika..

Nej, jag är inte helt galen och bör gå i något rehab för mjölkdrickande. Men ack så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0