Mah Day is coohler thän yours.


Idag har jag;

- Haft ett oförberett prov i Fysik som var pratiskt. Eller oförberett var det inte, men vi visste inte att vi skulle ha det idag eller rent ut av alls

- Hjälpt pappa med att panta, handla och slängt skräpt samt lagat mat

- Insett hur mysigt det blir att handla själv

- Insett hur mysigt det är med musik. Men det visste jag redan

- Insett hur mkt jag ligger efter i skolan. Men det visste jag också redan

- Insett hur MYSIGT det är med bord. Helt klart mysigast att sitta på bord. Satt på två bord när jag tittade på Tv, fast inte samtidigt. Sen satt jag på diskbänken när jag lagade mat, det funkade väl. 

- Insett att jag borde plugga än att sitta här, men ändå sitter jag här. Hur kommer det sig? 

+ Mehr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0