Jag är ju inte officiellt vuxen än..

Dagens diskussion i skolan blev återligen: Var det kassler eller skinka? Och det är skinka. punkt.
På biologin hade vi en amylaslabb (enzym), tydligen verkar mina enzymer väldigt snabbt. Där ser man. Det kanske man ka sätta upp på CV:t..

Sedan när jag cyklade hem fick mitt självförtroende en törn. En flicka ca. tio år yngre (typ åtta) cyklade förbi mig. Så kan det inte va tänkte jag och öste på för att kunna cykla förbi. Flickan börjar då cykla ännu fortare (går hon på duracellbatterier eller?!) troligen för att hon tror att jag cyklar efter henne eller något. Who can blame her?

Jag ökade med två växlar och seglade förbi - rättvisa har slipas! Dock så hindrade jag mig att skjuta näven i skyn och utbrista "Im impossible to beat". Men det var folk omkring samt skulle jag svänga in precis då och mina skills att svänga med en hand är inte så bra. Obefintliga faktiskt.

Men om jag inte skulle ha svängt kanske skulle man ha ett en tjej på snart arton år svänga med näven i luften.
Sen behöver vi inte lägga så mycket tanke på att det tog ca 300m för att cykla förbi henne..


Tänkte leta upp en bild när jag sportar men låt oss vara realistiska. Det finns inte. Så det blir en bild på en bit mat från förra året.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Det finns den där bilden... Vad var det nu igen? Ja just det! Snygga tennisbilden du berättade om förra fredagen.

2011-05-27 @ 18:14:25
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0