Second

Idag hade jag Nationellt prov i tyska steg 4 som många andra, det gick väl inte så jätte bra. Hade lite brått i morse och vad passar sig inte då om inte fastna i plastsnören (typ sådana som man omringar brottsplatser med, fast nu var det inte det) med cykeln. Tog ett tag innan jag kom loss. Sen på psykologin råkade jag tabba mig lite då läraren pratade med mig fast jag fattade inte det utan trodde att hon pratade med de bakom mig som småfnissade. Sen när hon sa mitt namn ett en stund då jag fortfarande inte fattade även om hon tittade på mig fick jag prata på lite även om jag inte riktigt kom ihåg vad som frågade, så hon fick ett lite flummigt svar av mig. På topp av det rodnade jag som bara den, gör det ofta nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0