Dagens.

Dagens löjligaste; En man/kille som höll handen på sätet bredvid så att ingen skulle sätta sig brevid. Uppenbarligen en rookie, man sätter sig längst ut om man inte vill att man ska sätta sig brevid.

Dagens mest frusterande; Banken hade lunchstängt(!), så jag fick driva omkring i en timme, sedan hade jag bara en timme på mig på banken för sedan stängde dem.

Dagens låt; Macho, macho man..

Dagens snällaste; Am lånade ut en serie till moi.

Dagens elakaste; Madda, för hon är LEDIG på fredag OCH måndag. Fast det är inte hennes fel. Så du är snäll ändå.

Dagens vad-jag-bör-göra; Etik- och liksfrågor. Inlämning imörn. Tror inte det va..

Kommentarer
Postat av: Madalena

Skyll på schemaläggaren!!!! :p

2011-10-17 @ 11:09:15
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0