För vår vagn är förjävla bra.

Dagen började med att äta frukost - Hamburgaremeny från Mac In - galet gott. Jag är dock motståndare till att inte äta frukost innan man äter lunch men.. MacIn blir väl ett undantag.
'
Ska in till stan idag men mamsen och skriva in mig på körskolan, äntligen.. Sen så övningkörde vi igår, pappa fick sitta fram, mamma och jag.. ja. Hon har lite svårt att lita på min körning och kan då och då ge ifrån sig ljud som låter som att vi ska köra på något när som helst. Så ja. Hon fick sitta bak.
'
Jag tyckte att det gick mycket bättre denna gången, kanske tre käringastopp men bilen (som för övrigt hatar mig) började lukta bränt och mam och pap kom överens att jag ska köra den gamla bilen istället. Den är tydligen mer "förlåtande". Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0