Show/I brist på andra bilder

Hade min första körlektion idag! Körde i trafiken också, asbra lärare som skämtar titt som tätt - precis så det ska vara. Han sa även att han kände en som sökte servitris på en pizzeria, ohhå säger jag. Gick därefter vidare och lämnde in ett cv på en restaurang träffade en gammal klasskompis som jobbade där, så förvånad jag blev, haha.
'
Iaf gick det såpass att jag ska testa jobba där imorgon sen får vi se, har inte så höga förväntningar att jag skulle få jobbet men jag är endå ledig och kan lika gärna jobba och hoppas på ett jobb, för jag vill så gärna ha det. Har lagt fram svarta byxor och vit skjorta tills imorgon - galet nervös! Alla som jobbade där var iaf jättegulliga och snälla.
'
Övningskörde sen hemma också, i trafik. Känner mig så paranoid och tror att alla ska köra på mig bakifrån när jag bromsar. Åh, Så nervös att jag ska tabba mig imorgon. Och nej, jag vet inte vad som står på bilden. Om det skulle vara något stötande (liten risk men..) så ja, ta er på bakfoten dårrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0