Oh hyes.

Dagen var riktigt roligt eller väldigt bra. Riktigt skojig av olika anledningar. Jag skrattade en hel den innan alt medicinen med Madda. Tror också att dagen blev något bättre av att jag inte hade ett matte E prov som många andra. Mycket bättre blev dagen också när jag slutade tidigare samt hittade fyra(!) låtar av albumet 'codes and keyes' som jag inte hade lyssnat 5 ggr på (spotify). Oh hyes.

Fast roligast var nog när jag letade efter mitt hälsoarbete på mailen som jag gjorde i tvåan. Nej, jag har inte börjat än med alt med. Iaf istället hittade jag en massa mail från ettan mellan madda och moi, vi var nog inte riktigt normala va? Hahah.

Så det firar jag med lite gödde musik i öronen och säger god natt kära ni.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Jag har till och med en mapp med bara mail från dig (troligtvis de från ettan)!!! Hahaha. En gång kallade du mig MAGDAGLENNA >:(

2012-03-08 @ 18:18:03
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0