Har ingen tid.

Åh gud, har inte varit här på evigheter, allt är nytt! Vad har hänt i överlag utan att avslöja för mycket.
 
'Jobbade som servitris
'Slutade som servitris - de blev inte glada och jag kommer inte visa mig där på ett tag
'Började jobba på ett nytt jobb
'Har träffat några av de mest underbaraste personerna under serivitris-tiden (Och de sämsta)
'Har fikor inbokat överallt med fina vänner, med nya vänner, gamla vänner från högstadiet och andra. 
'Trasslat in mitt liv ganska rejält. Nej, det är inte bättre. 
'Ränner runt alldedes för mycket. 
 
Känner att jag har noll tid, skulle skaffa körkort ju! Just nu går all tid åt arbete, balasera livet (vilket inte går), försöka göra alla glada (vilket inte går då de alla vill samma sak), vänner och ja, ni vet vilka mer.. typ. Nästan. 
 
Nejdu, Madda snacka snart? Även om jag var något (väldigt) dryg när du hälsade på mig i måndags(?). Lovar var galet nervös första dagen på jobbet, enbart därför! Amanda, boka in skype? Så jag kan höra allt om USA och så kan du höra mig spy galla på vad som händer. Du behöver egentligen inte lyssna bara nicka och le. 
 

Kommentarer
Postat av: Madalena

Jag finns hääääär :) Du har mitt nummer och jag har pengar på mobilen nu ;)

2012-09-27 @ 20:34:28
Postat av: Amanda

Jag kan skypa under dagarna här. från kl 9-15 vilket betyder kl 15-21 hos dig :D Hur ser det ut på måndag?

2012-09-27 @ 20:46:31
Postat av: Madalena

sv: Det är visst ok att skriva så och inte ha någon bild, speciellt om håret inte blev så bra ;)

2012-09-28 @ 18:16:56
Postat av: rebecca

Måndag låter asbra, klockan 16.00 (mintid)?:D

2012-09-28 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0