I am tired

Känns verkligen (inte) jätte bra att börja lovet med att vara sjuk. Är det någon slags "thing" att man blir sjuk när det är lov? Fast för en NV:are är det ändå den chans man har för att bli sjuk då. Hah.
Men jag hoppas för fullt mitt fina immunsystem bekämpar det med sin fulla kraft. Tycker att (B- och) T-lymfocyterna, makrofager och NK-celler m.m. har skött ett bra jobb bortsett från den jobbiga hostan, frossan och mina svimanfall (jätte bra att ramla ihop utanför toan). Toalett mattan var något mjuk också fick jag erfara. Men med lite druvsocker ramlade inte världen ihop längre. Men jag är frisk snart. Det vet jag. En dag till max sedan kommer jag skutta runt på ängen tillsammans med korna. Metaforiskt då.

Tycker också att det är något smått roligt att hitta sådana här bilder på mig själv. Dansa (försöka iaf) Michael Jackson dansen samtidigt ta en bild. Perfa. (?) Ni ser på mitt ansiktsuttryck hur bra det går.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Åh nej! Du gör mig orolig Becca :s Bli inte sjukare är du snäll, krya på dig! :)



sv: Förstår inte vad du pratar om............ :p

2011-04-17 @ 18:52:10
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

dude, my phonie ain't my buddie

2011-04-19 @ 13:49:46
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0