Jag saknar sommaren/To kill a mockingbird


Canon 1000d + Sigma 70-300/4-5,6
Morgondagen till ära ska jag träffa Madda för en liten promenad ute i solen. Vet inte om jag ska diskret ta med kameran, du får räcka upp handen visuellt Madda om jag inte ska ta med den.
Slingade håret innan också, håret är fortfarande blött så resultatet för jag skåda imorgon. Nu ska jag bestämma dejt med sängen och bjuda med mig min klassiska bok "To kill a mockingbird". Den är faktiskt bra, även om den inte har riktigt "startat" ännu. Rekommenderar den so far.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tack för den långa promenaden idag! Det var väldans trevligt ^^

2011-02-25 @ 17:56:36
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

sv: Haahah! Jag har också ont i fötterna. Du vet väl att man tränar ryggen när man går? ;) Typ... Haha

2011-02-26 @ 16:39:26
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0