P o k e r ?


Canon 1000d + Sigma 70-300/4-5,6

Tycker att Maddas inlägg blir allt färre, även updates. Skäms på dig kvinna. Nej, skojar bara (även om ett inlägg skulle sitta fint) Gårdagen var fin. En tur på stan och kom hem med kläder och två par skor. Även en liten bok. Om mordgåtor.. (döm mig inte, Madda och Amanda)

Fast det var mamma som hittade boken och sa "den här skulle nog passa dig och Jack the ripper-boken som vi har hemma". Det är illa. Men jag lovar, det är bara för att jag tycker att facklitteratur är intressant. Just nu läser jag en bok om rymlingar, innan var det ett uppslagsverk.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Jag har inget att skriva om :(((((( Mitt liv är ganska händelselöst, förlåt.

Hey! Jag har inte sagt något... än.

2011-02-22 @ 22:09:58
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0