Promenix

En världans trevlig promenad med Madda igår som (på)gick (Jag vet, fyndig jag är, not) i tre och en halvtimme. Under promenaden gick vi till Gynmasiet och till vallås  mellan- och högstadie och även biblioteket.

Vi tränade smått på naturgymet och testade lekplaster (Vi är inte officiellt vuxna än!). Alla bilder gick inte lägga upp (som jag hade tänkt lägga upp) Så jag får bjuda på en konversation vi hade i slutet av inlägget. 
 

Vår favoritförfattare, not.
Madda såg någon som hade skrivit på gungan och vi bestämde oss för att vara lite rebelliska (hah).

På lekplatsen
R; Wieee, *tar sats* Wiiieee
M; Tröttnar du aldrig?
R; Nej.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Hur många personer heter Madalena i Sverige? :p förresten, jag har ont i mina fötter :(

2011-02-27 @ 19:56:46
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

"hur man botar en fanatiker" är nog min favorit...............

2011-02-28 @ 20:22:19
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0