Go ninja.

Idag var jag på bröllop, mycket fint även om jag inte mådde helt hundra. Höll på att svimma innan vi åkte dit men tog med en massa godis ifall om blodsockret sjönk. Har även rensat en massa skolböcker, dock har jag inte sl'ngt något, man kanske behöver det någongång i framtiden (eller inte).

Två dagar kvar av ledigheten. Sen är det skola i några dagar sen är jag friii. Förhoppningsvis. Det beror på om jag har skrivit alla uppsatser. Skulle ha gjort det i tors- fredag men det gjorde jag inte. Vill inte.

På tal om ballonger. Så blåste jag upp min första ballong någonsin. Mamma och pappa skrattade åt mig länge, eftersom det är nästintill omöjligt.
De frågade hur jag skulle göra om jag fick barn. Då sa jag att mannen får blåsa upp dem då. De sa att jag kommer att hitta en man lätt med de kraven, bara att han kan blåsa ballonger är jag nöjd. Tur för mig då..

Men jag klarade det. SÅ JÄKLA STOLT. Det blev en gul ballong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0