I c e c r e a m p a i n t

Var inne en sväng på stan och checkade ögonen, det såg bra ut, yeey. Sedan letade jag efter tröjan jag tittade på i måndags, men nix pix. De hade tagit bort den, så jag tröstade mig med en annan tröja, ack så sommrig. Kommer att användas flitigt.

Sedan blev det en snabb sväng till sopstationen, eller vad det nu är, apoteket (tror att de gjorde någon miss, 8.05 kr istället för 80.50kr) och en sväng till kära mormor. Nu sitter jag här och är stolt över 10x10mm - One done, 99 to go.



Nej, jag orkar inte ta bilder.. så jag tar repriser [Canon 1000d]

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

tack va :D allt bra annars?

2011-06-15 @ 23:28:28
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0