Varsågod, Madda :)

Madda ville att jag skulle lägga upp den här bilden när jag "spelade" gitarr. Posade med den dåra. Madda tyckte att den såg väldigt rolig ut eftersom jag ser besatt ut eller något kommer inte ihåg. Skrattade gjorde hon iaf, haha. Men jag ser väl inte väl inte besatt ut, aningen vrickad och tokig men.. Okej, lite besatt (: Och så ser jag ut som ett pro på gitarr, va? Va? Va? Inte? Nej.

Och på tal om ja, vad som helst. Så var kvällen riktigt rolig och skrattade 99% av tiden inkl. när bilden togs. Inombords då. Sen skrattade jag inte inombords längre. Eller sjöng. Typ "det-är-synd-om-grannarna" - högt.


(Klickbar - ville inte vara allt för ego)


Kommentarer
Postat av: Madalena

sv: nej tyvärr :/

2011-06-26 @ 17:06:37
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

OBS! BILDEN ÄR INTE KLICKBAR. Hon ljuger 0.o........

2011-06-30 @ 16:33:40
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0