Kaka - schmekt sehr gut.

Idag har dagen varit såpass bra att jag har småfnittrat hela tiden. Hemma med, samt några ograciösa svanhopp.
Jag har även fått bevittna MachoMadda, med sina ganster gester och coola inställning till livet (höh och jag fryser inte) I samband med det fick jag en flaschback från jag gick i 3:an när jag fick ett slag på näsan av MM (Machomadda) och fick näsblod. Tydligen hade MM redan börjat visa sig då.

Nej, men det var en olyckshändelse vill jag minnas. Men var verkligen slaget på gympan för några veckor sedan en olyckshändelse. Vem vet? Okej, nu kan man inte utlösa min ironi i texten men det kan ni väl iallafall ha i baktanke när jag läser.

Annars då? Vi hade Kemi/Fysik labb, något jag hade fasat för länge men det gick bra. Vi har också på tal om ingenting kommit på att jag stänger av när man helst bör lyssna (lärare bl.a.) medan Madda kör på att stänga av när jag pratar. But who can blame her?

Lägger upp en bild på mina otroligt goda kakor. Mest för att jag är sugen på choklad.

Kommentarer
Postat av: MM

Sorry för alla slag du har fått tagit emot Becca!!!! Det var inte meningen. Angående slaget på idrotten, det skulle inte vara så hårt. I promise. Antar att jag var starkare än jag trodde... Hihi kidding ;p

2011-04-05 @ 21:57:03
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0