Känner mig sådär lagom lillgammal och tråkig.


Jag ber om ursäkt till dem det berör och fortsätter med att dagen har varit bra. Blivit kallas konstig och alla dess synonymer, vet att ni egentligen menar unik.. på ett bra sätt.
Maddas mamma tyckte att jag ritade fint medan mina föräldrar + andra skattar åt min konstnärliga ådra (om man nu kan kalla det för det). Men jag medger att min förmåga att rita fiskar inte är sådär jätte bra. Kanske rent ut av sämst, och alla andra saker man kan rita. Men vad gör det när jag har Maltesers. Livet är så mycket bättre då.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Kan säga dig att du ritar mycket finare än mig :D

2011-03-22 @ 19:27:08
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0