Not nineteen forever


Dagen har vart helt okej. Dock väldigt svårt att komma upp ur sängen men det är iaf sovmorgon imorgon (pik till dig madda). Idrotten var rolig och madda börjar visa sitt rätta jag. Nej, madda är inte elak. Även om jag fick något onskefull blick av henne när jag frågade ifall om jag ser smart ut.
Jag tar det som ett nej.

Mycket har hänt idag men snabbt glömt, tyvärr. Jag har även varit omedvetet osnäll (elak lät elakt) mot Leo och jag vet inte om jag ska beundra eller ogilla grannens iaktagande.
Nej nu jag sjunka in i en värld av mat, musik och Kemi. Det sistnämnda får vi hoppas på.

Kommentarer
Postat av: Madalena

Jag får lära mig mer än dig. Dessutom så ser jag det som en liten miniträning när jag cyklar till och från skolan!!!! Jag är inte elak alls, jag har bara biffat till mig lite grann. Du får akta dig :p

2011-03-17 @ 10:41:54
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0