Bambi

Tycker att jag är väldigt smart när jag tar med mig vatten när jag är ute och går med hunden. Eftersom han blir väldigt trött och lägger i skuggorna och så får ni tycka vad ni vill att jag häller några droppar på honom.
Dock försöker jag inte hälla på honom när någon kan se (man vet inte vad de tänker liksom).

Men idag när Leo absolut ine ville gå la han sig i en skugga och eftersom det stod några killar en bit ifrån ville jag inte hälla på honom. Efter mycket om och men´reste han sig (hallejuah!).

Dock så la sig hunden igen så jag tänkte att jag kunde hälla lite på honom för att kyla av. Men jag såg inte att samma kille kom igen, visst när det inte så skämmigt att hälla lite vatten på hunden men att göra ljudeffekter när man gör det är faktiskt lite skämmigt.
Jag gick ganska snabbt iväg sen.

Sen så tappade jag Maddas miniräknare två gånger idag när jag försökte balansera alla böcker. Och jag mår så dåligt att den gick sönder. Den kostar ca tusen kronor och jag ska köpa en ny. Förlåt madda!

Kommentarer
Postat av: Madalena

Vi får se om Magnus kan fixa den imorgon :P



sv: Hahahahaha du kommer inte att få min adress :D

2011-05-23 @ 19:25:30
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0