"Under pressure"

Även om att jag var sjuk hela helgen i den grad att jag undrade om man kunde få liggsår på en helg så stack jag till skolan. Det var bara en lektion och jag behövde måla mer. Så två händer är klara, yeey.
Skulle ta bussen till skolan men självklart missade jag den. Och att cykla när man knappt kan andas vad påfrestande (vet inte varför det blir svårare att andas när man är sjuk, vet du?). Kanske inte det bästa att göra men vad gör man. Förrutom att stanna hemma då och vara sjuk där.

Målningen gick väl inte så jätte bra, men ja, vad gör man? Lyckades även få vit färg på näsan. Kul att gå runt så i skolan. Jätte kul..

När jag var ute med hunden blev vi förföjlda av en katt. Creepy cat! Stod endast 1 m ifrån en genomdöd fågel. Jag förflyttade mig 10m ifrån den på 3 röda. Såg även att någon har stått och rökt måånga cigaretter utanför huset. Det var ju trevligt, eller väldigt creepy. välj själv

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dagens tips från coachen: Titta på en dokumentär på SVTplay ang. gren av mormonsekten och de som flytt där ifrån! Tänkte på dig när jag såg den och den är väldigt intressant ;D (DOX - Sons of perdition)

2011-10-19 @ 21:07:58
Postat av: Madalena

Katt ;););););););););););););)

2011-10-24 @ 21:05:11
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

sv: Så kräsen du är

2011-10-26 @ 20:31:49
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0