7

Idag hade vi ett Matematik D prov. Hur det gick vågar jag inte uttala mig om men.. 7;ans fråga fick jag ryck på. Jag kan inte släppa det. Jag förstod inte vad jag skulle göra. Helt blank i huvudet var jag..
Jag var lite slö i huvudet efter provet eftersom jag stack hem. Fastän jag hade en lektion. Ofrivillig skolkning, lovar! Det var inte fören jag hade varit hemma ett tag som jag insåg att jag faktiskt hade en lektion till. Hoppas att de inte gick igenom något nytt.

Såg även nyss ett program på kunskapskanalen om 9/11, sevärt! Finns kanske på svt.se typ dokument innefrån tror jag det heter. Se den!
Och innan jag avslutar kan jag nämna en äcklig grej från igår när jag cyklade hem, en man 70+ sa till mig när jag cyklade förbi "Hej, snygging". Jag svängde av och tog en omväg hem för jag ville inte att han skulle cykla bakom mig, dock råkade jag komma bakom honom sedan. Hoppas att han inte såg mig. Hah.

Kommentarer
Postat av: Madalena

HAHAHAHAHA! Ska du inte satsa på äldre män Becca? xDD

2011-09-17 @ 17:19:48
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0