"Doors unlocked and open"

Hej du glade. Idag på min fina håltimma var jag inte lika produktiv som min vän som simmande två km, för själv satt jag och samtalade med min fina vän, inte mig emot för jag förstod nämligen inte matten. Fina bror ringde och var samtalssjuk och frågade hur det gick i skolan, han erbjöd mig en macbook air om jag får MVG på matteprovet. Vi båda vet att det är orealistiskt. Bara tanken får mig att skratta, faktiskt.
      Sedan hade jag bild och det gick väl som det gick. Hah. Vi fick sluta tidigare för det vi gjorde var väldigt utmattande. Jo, kanske det.
      När jag stod på busshållplatsen fick jag två vinkningar, minnsann! Första var det en bil som tutade och en kille som frenetiskt vinkade åt mig om jag skulle haft sällskap på busshållplatsen skulle jag trott att det var till han/henne. Men nu var det mig de okände killen vinkade åt. Oklart varför.
Den andra var också en kille men som hängde nästan ut ur bilfönstret och vrålade HEJ DU! till mig. Oförberädd som jag var ryckte jag till, blev lite rädd där ju.

Ogillar mycket att man bara kan lyssna på en låt fem ggr på spotify. Damn you, spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0