Hello, and good night.

Idag var god, i matväg då. Fina Amanda hade bakat muffins som hon bjöd på. Es schemckt serh gut! Fick med lite tyska där, bra jag är! Om jag har stavat rätt då, det är tvivelaktigt. Muffins funkar alltid väldigt bra till för-tröstmat, sedan kommer lasange efteråt. Så nu vet ni. Iaf, efter FyB- provet blev det obigatoriska NV-snacket där jag och några killar jämförde resultat. Varför man gör det vet jag inte. Nyfilken om man får rätt, nedslagen (alltså inte bokstavligen då) om man har fel.

Fick höra att hunden hade varit på vift idag, han hade nämligen sprungit ut och forit iväg över lekplatsen in i en trädgård där en kvinna satt. Hunden snodde hennes ena toffla och sprang vidare in en annan trädgård varav kvinnan skrek "MIN SKOO!". Busig hund. Man kanske ska lära honom att sno saker lite mer diskret, så han blir lite mer produktiv. Eller inte.


The criminal dog - suddig och klickbar bilden. Hittade den mest smickrande bilden jag hade.  
Och titta! Man ser på bilden vad han tänker på. MAT. Eller Lasange rättare sagt. Eller vänta, det är ju jag. Åh lasange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0