"Ja, han lär väl inte skina mer.."

Här sitter jag och myser med tjocktjöjan. Att det skiner ute skiter jag i, om jag vill ha myströja så har jag det. Sen får man hoppas att det regnar en liten skvätt ute sen. Jag hade inte någon avsikt med det här inlägget. Hade kulturdag så det hände inte så mycket förutom att vi lyssnade på väldigt väldigt bra sångare (Heter det sångare? Det låter konstigt, sjungare?). Skulle ha haft redovisning men någon kidnappade projektorn (Som jag förövrigt lärt mig uttalet idag) och så dök typ 5 pers upp på lektionen.
Oh well, jag är dessutom väldigt väldigt hungrig. Mamma lagar mat (väldigt, väldigt god mat). Om jag dreglar mer kommerjag få uttorkning, det är ju inte bra. 

Kommentarer
Postat av: Hemlis hihihihihihihihihihihihihihihih

Fin ankmun

2012-04-27 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0