Nähä

Inte trodde jag att man kunde bli så trött av att skriva prov i jag-vet-inte-hur-många-timmar. Somnade iallafall sittandes klockan tio. Vet inte om någon väckte mig eller inte eftersom när jag är trött är allt i ett töken(?). Lyckades iaf ta mig in i mitt rum och somnade på överkastet för att senare vakna klockan två på natten. Hoppade högt när mamma gick upp och se vad jag gjorde (ja, jag hoppar när jag blir rädd). Var tvungen att ta bort allt på sängen som jag hade sovit på.
Annars gick dagen fint. Hade dock glömt vilket datum det var så jag fick fråga innan vi startade samt så glömde jag skriva ett (tydligen) myyycket viktigt nummer då hon sa att då ogiltligförklaras provet. Fan heller tänkte jag eftersom det var det sista provet. Men det löste sig genom att fråga vad de innan mig och efter hade för nummer. Ironiskt nog så gjorde jag exakt samma sak förra året. Klantasel.

Kommentarer
Postat av: Madalena

sv: Det skulle man kunna säga :)

2012-04-15 @ 14:41:08
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0