Idag är det ingen vanlig dag för det är..

.. fredagen den 13:de! Men viktigaste är nog att min fina vän Amanda fyller 19 år idag! Så nu har du endast ett år av tonåren. Ve och fasa, snart blir du gumma! GRATTIS!

För övrigt så tränade jag på friskis och svettis igår med Amanda och Madda! Zumba blev de! Ruuligt, dessutom hade jag inte träning som nyårslöfte (har inte direkt ngra ändå) men det har bara blivit så. Ska iaf ändra min livsstil, inget socker och träna varanan dag. Får se hur länge det håller i sig. Utan socker ska jag klara mig utan iallafall. Efter jag har ätit upp godispåsen brevid.

Har iallafall tränat fyra dagar av fem. Ser jag en virtuell vågen? Jag bör få en för de kommer inte hända igen. Andra delmål är att gå upp fem kg och springa tjejmilen minst en gång till. Som hör till träning och kost då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0