Fever

Skulle ha skrivit minst ett arbete av typ 6 den här långhelgen. Det gjorde jag inte. Men vad gör det, hade roligt under den här helgen även om man har varit något sjuk. Vilken var första frågan som Madda och jag ställde till varandra när hon kom över på lördagen och kollade på mello. "Sämre" sa båda. Hoppas att du måår bättre, föör det är jaag! Antar att all den mat vi åt gjorde mig inte bara soffliggande utan kanske även liite friskare. Åt nog förövrigt mer dagen efter. Tänkte även på när jag skulle lägga mig att jag glömde ta fram chipsen (kanske är magen något (väldigt) tacksam för det. När jag vaknade kom jag på att jag hade glass också. Jag är 99% säker att jag drömde om mat också. No kidding - mat styr mitt liv.

På tal om drömmar så drömde jag något så verklighetstroget i natt att jag nästan trodde att det hände. Var nog den med trovärdigste drömmen jag har haft. Inkluderades stulna cyklar för människor som är förlamade i bena och ett psykbryt av mig när någon försökte fjäska sig till en tyskabok.
Tycker att det skulle sitta fint med en bild men har ingen på den här datorn förutom egobilder under mina tråkigaste moments. Nej, ni vill inte se dem. Annnyyywaay, tack för att du kunde komma Madda! Och så lägger jag in låten som du kan lyssna på och tänka på hur jag i fortsättningen kommer att gå. Walk like a boss. Yeah.

Kommentarer
Postat av: 'zup it's me

Tack för att jag fick komma! Maten var toppen (åhh mat...) Hoppas verkligen inte att den låten kommer att spelas i min hjärna varenda gång jag se dig gå haha :P

2012-03-16 @ 16:25:44
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0