Ett något litet längre inlägg.

Go' kveall pae er.
I helgen så åkte jag på en tripp till Göteborg, trevligt trevligt. Till lunch beställde jag paj. Paj? Något som jag absolut inte gillar men fick ett infall på cafét, dreglade något litet över alla andras mycket goda mat. Lyckas alltid beställa mat som inte verkar lika gott som alla andras. Tyckte därför att jag var oerhört smart när jag beställde samma som majoriteten vid bordet gjorde på kvällen, kalvkött. Mycket gott.
Som standard åkte vi till universium, måtte man göra i götet, sprang omkring där lite grann. Mätte mig 170cm, en halv cm mer än syster yster. Hon var inte så glad, jag var däremot överlycklig.
Fick även bevisat att jag har en gigantisk näsa då värmen inte tog del av resten av kroppen.  ->
Åkte även en glashiss upp 23 våningar (gothia towers), Hej höjdskräck. För att käka på resturangen där, mycket fint! Sen på kvällen fick jag klämma mig in mellan mads och fredrik. Hade ingen känsel i bena sen när vi åkte inom ica. Vi passade även på att kolla på melodifestivalen i bilen i baksätet, nikki och robin fick nöja sig med att lyssna genom bolhögtalarna. Mycket roligt hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0