Very very hate.

Jahopp, så sitter jag här igen. Skulle ha skrivit ett arbete idag men det gjorde jag minsann inte! Istället åkte jag och pappalito till elgiganten och köpte en tv, passade även på att köpa två tv-serier. Oj då. En köpte jag till mamsen som vi kollar på. 99kr för en serie och typ all film, serie och spel kostade 99kr. Var ngt stolt över att jag inte köpte med mig 5 serier till. Faktiskt.
Imorgon så kommer jag och två fina vänner infinna oss på biohallen och se film (obviously). Jag förutspår att fredagen kommer att vara lika rolig som på onsdag och idag oooch lika lite fokus på skola och läxor. Oh well, what do i care? 
Tyckte att bloggen vart lite bildlös, så ni får en bild på mig.. som gör reklam för yougert.. Nästan lika gott som frukost. Bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0