Trötter

Veckan innan har varit så fullspäckad så det är inte sant. Jobbade bröllop i lördag till klockan ett på natten, fick vara kvar att festa och dricka om jag ville men kände att jag behövde all sömn jag kunde få. Tabbade mig rätt rejält som finns säkerligen på video. Hejhuja. Var på premiären av Skyfall, var faktiskt bra. Slutet var si så där. Sällskapet tipptopp.

Var så trött att jag försökte "beepa" in produkter i kassan, bara att det var min väckarklocka som var kassan och lipsylen var produkten .Var vaken men så sjukt trött att jag inte fattade var jag gjorde. Gick inte i sömnen iallafall som jag gjorde när jag arbetade som mest som servitris. Servera vatten i sömnen är inte helt okej.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0